16 Şubat 2013 Cumartesi

Radyo Dinle Radyoyo Nedir?

Radyoyo sitesinde bir radyo acisindan ihtiyaciniz olan herseyi rahatca bulabilirsiniz. Bunun icin ihtiyaciniz olan tek sey sadece net, herhangi bir tarayici ile bu siteyi acabilir, evden on-line olarak en sevdiginiz radyo istasyonunu dinleyebilirsiniz. Dunyanin dort bir yanindan on the internet yayin yapan radyo dinle radyoyo portali, sizlere dunyanin her yerinden canli radyo kanallarini dinleme firsatini veriyor.

Tamamen ucretsiz Radyo On the web FM yayin, bedava fm on the internet radyo ile ulkemizde bulunan en iyi radyo istasyonlari dinleyebilirsiniz. Bedava yayinlari ile online radyo listesi... On the web radyo dinlemek artik kolay ve keyifli. Biz ulkemizde bulunan radyo istasyonlarinin genis bir listesinin yani sira, uzak ve yakin bolgelerdeki radyo kanallarini bile sizelere sunuyoruz.



On the internet website en cok dinlenen radyo kanallari ve FM degisik muzik turlerinin Internet radyo istasyonlarini icerir: mizah, retro, klasik, eglence ve bilgi radyo istasyonu, cocuklar icin radyo, yaninda baska cok sayida populer muzik turleri. On-line hizmet duzenli olarak yeni radyo kanallari ile guncellenir...

Kısa Notlar


  • Ntv spor radyo
Ntv radyo ve ntv spor radyo aramalarında artışa bakılırsa Türk izleyicisi maçları canlı olarak bu radyolardan takip ediyor. NTV SPOR Radyo İstanbul 87.7 frekansından spor yayını yapmaktadır. Radyoyo üzerinden kolayca dinleyebilirsiniz...
  • Trt Radyo 1
TRT Radyo 1 eğitim, kültür ve haber programları sunan Türkiye'nin her yerinden dinlenebilen ayrıca bilim, sanat, edebiyat, tiyatro, spor, çevre, ekonomi, magazin konularında da takip edilen radyo istasyonlarından biridir.

1 yorum:

  1. Merhabaaa radyoyo ,seven ve sevdirmeye çalışanlar,bu radyoda gerçekten bazı taşlar oynaçak gözüyle bakıyorum,bilmiyorum ben öyle düşünüyorum,sabah sanki ben bir takım kişilere isyanımı belirtiyorum,akşamda,seker portakalı ile neşemi buluyorum işte bumudur derseni bana ,bende hiç düşünmeden BUDUR İŞTE derim,benim gibi düşünenlerin sayılarının gerçekten çok fazla olduguna inanıyorum,hani akşamları evde seyrettiğimi bir kutuçuk vardır,hani çoçukken büyüklerimizden saklı bazı yaratıklar beslerdik,beslediğimizide büyüklerimi sakın görmesin diye bir kutuçuk yapardık,içinde tüm ğerçekliğiyle saklardık korkardık görürler diye,işte ondan neyse gelelim,evdeki kutucuga,bazan haberleri dinliyorum o kutucuktaki haberleri,ama bakıyorumda hep tek taraflı yayınlar var ,bir zamanlar ,gerçekleri gösteren ve duyuranlar vardı ,onu da cevirdiler,ama radyoyo tüm cıplaklıgıyla,gündemden ekinmeden lanse ediyor buda beni mutlu ediyor,devam diyorum aynı cizdiğiniz cizgiden diyorum ben

    YanıtlaSil